آیا میخواهید در آزمون تیزهوشان فارس موفق شوید؟

آیا میخواهید شرایط موفقیت در آزمون تیزهوشان فارس را بدانید؟

برای موفقیت در آزمون تیزهوشان فارس این مقاله را مطالعه نمایید.

ثبت نام تیزهوشان

ثبت نام تیزهوشان 96 از جمله مسائلی می باشد که ذهن بسیاری از والدین را به خود مشغول کرده است. ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 96 نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد. با شروع ثبت نام تیزهوشان 96 آغاز می گردد. بسیاری از والدین درباره ثبت نام تیزهوشان سوال می پرسند که زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 95-96 چه زمانی هست و منابع آزمون تیزهوشان چه منابعی می باشد و تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 چگونه می باشد.

ثبت نام تیزهوشان 95-96 از 13 اسفند ماه آغاز می شود. برای انجام ثبت نام صحیح باید به دفترچه آزمون تیزهوشان 96 دسترسی داشته باشید.


ثبت نام تیزهوشان 96 می باشد که اواخر امسال برگزار می گردد. منابع آزمون تیزهوشان مشترک با بقیه استان ها می باشد و در واقع منابع آزمون تیزهوشان برای تمامی استان ها یکسان می باشد. شرایط ثبت نام در مدارس تیزهوشان را نیز می توانید از مشاوران سامانه صدای مشاور کمک بگیرید. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که ثبت نام تیزهوشان 96 در دو پایه صورت می گیرد که عبارتند از : آزمون تیزهوشان پایه ششم ابتدایی و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم انجام می شود.

شرایط ثبت نام تیزهوشان

دانش آموزان برای قبولی در آزمون تیزهوشان علاوه بر داشتن منابع تیزهوشان مناسب و بهترین کتاب تیزهوشان و سوالات تیزهوشان سال قبل می توانند از معلمان برای تدریس خصوصی دروس تیزهوشان 96 - 95 و قبولی تضمینی در آزمون تیزهوشان استفاده کنند .البته دانش آموزان و والدین باید بدانند مطمننااستعداد خود دانش آموز در قبولی در مدارس تیزهوشان تاثیر بسزایی دارد.
مثلا بعضی اوقات پیش می آید که دانش آموز استعداد لازم برای قبولی در آزمون تیزهوشان و مدارس استعدادهای درخشان را دارد ..اما عدم دسترسی به مشاور خوب ویا نداشتن برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان و به موقع ویا عدم مطالعه صحیح و یا عدم دسترسی به معلم خوب یا بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان ششم باعث میشود از این فرصت برای قبولی در بهترین مدارس عقب بماند... پس والدین گرامی برای اینکه آینده درخشانی را برای فرزندان خود رقم بزنید می توانند با سامانه صدای مشاور در تماس باشید....

برای دسترسی به بهترین منابع تیزهوشان و همچنین حضور معلم در منزل برای تدریس خصوصی دروس تیزهوشان 96 - 95 با توجه به زمانی که شما تعیین می کنید و هر نیاز دیگری که در رابطه با دروس تیزهوشان دارید می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید..

دریافت کارت ورود به جلسه

دانش آموزانی که در ثبت نام آزمون تیزهوشان شرکت کرده اند باید بدانند مهم ترین موضوع بعد از ثبت نام در آزمون، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان می باشد. کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان شامل، نام و نام خانوادگی و سایر مشخصات فردی، عکس داوطلب، مدارس استعدادهای درخشان انتخاب شده به ترتیب اولویت و نشانی دقیق حوزه امتحانی می باشد..

زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان می باشد، داوطلبان برای دریافت کارت باید به پایگاه اینترنتی مراجعه کنند، در صورت عدم دریافت کارت ویا نداشتن کارت شرکت داوطلبان در جلسه آزمون ممنوع می باشد.بنابراین برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان خود با سامانه صدای مشاور از تلفن ثابت با شماره 9099071611 در تماس باشید تا از زمان دقیق دریافت کارت خود باخبر شوید.

دانش آموزان با استعداد برای قبولی در تیزهوشان داشتن برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان و دسترسی به بهترین کتاب تیزهوشان میتوانند ,و با تماس با مشاورین ما قبولی خود را در ازمون تیزهوشان تضمین نمایند.

بنابراین برای دریافت اطلاعات در رابطه با مدارس تیزهوشان و آگاهی از نتایج ازمون تیزهوشان

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

برای دریافت اطلاعات در رابطه با مدارس تیزهوشان روی لینک های زیر کلیک کنید:

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 95

ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96 - 95

لیست مدارس تیزهوشان 96 - 97

منابع آزمون تیزهوشان

برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان

اعتراض آزمون تیزهوشان

اعلام نتایج اعتراض آزمون تیزهوشان 96 - 97

تیزهوشان

آزمون تیزهوشان

ثبت نام آزمون تیزهوشان 96 -97

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 96 - 95

ثبت نام تیزهوشان 96

منبع : ثبت نام تیزهوشان 96

نوشته شده توسط آزاد آزمون